sobota, 3 stycznia 2015

To jest ten post, w którym zaczynam blogowanie od przedstawienia się

Drogi Potencjalny Czytelniku,

piszę do Ciebie w bardzo typowej sprawie. Otóż postanowiłam rozpocząć przygodę z blogowaniem (po raz kolejny, jak się zdaje) i chciałabym, na dobry początek, opowiedzieć coś o sobie i o tym, o czym chciałabym tu pisać.



Co mogę powiedzieć o sobie? Studiuję psychologię, jestem zatrudniona w grancie naukowym, dorywczo zajmuje się pracą z młodzieżą. Na co dzień zajmuję się pogodzeniem tych trzech czynności w sposób, który pozwoliłby mi na trochę odpoczynku i ćwiczenie gry na pianinie. Ach, tak. Pół roku temu postanowiłam nauczyć się grać na pianinie. Bo tak.
Moje zainteresowania studencko-zawodowe kieruję w stronę neuropsychologii, co wbrew pozorom nie ogranicza się do tego, że lubię mózgi (proszę Cię, bez skojarzeń!).

Interesuję się wszystkim, co wbrew pozorom jest dość problematyczne.
Do czytania wybieram najczęściej fantastykę, zarówno polską jak i zagraniczną. Nie ma to zupełnie związku z wyborem ulubionej autorki, którą jest Majgull Axelsson, szwedzka autorka fenomenalnych powieści z kobietami w rolach głównych. A poza tym postanowiłam zabrać się za Szekspira.

Jestem wielkim fanem filmów o bohaterach, smokach, orkach, wilkołakach, elfach i wszystkim co chciałabym żeby chodziło po ziemi, a (chyba) nie chodzi. W moich łaskach są jak najbardziej adaptacje książek (do pewnego stopnia absurdu oczywiście) i komiksów (nawet jeśli nieco bawi mnie że na wszystkich bohaterów DC ciągle pada deszcz), zwłaszcza jeśli dostarczają materiału do pośmiania się i zadumania jednocześnie. Czego potrzebuję, to dobrej akcji i ciekawych postaci. I dobrej muzyki. Tak. Stanowczo kocham muzykę filmową.

Ponadto nałogowo wręcz oglądam seriale. Tematyka - jak wyżej i duużo więcej. Ciężko mi się oderwać od serialu, który już zacznę, stąd nawet jeśli trafię na coś wybitnie głupiego, oglądnę to. Jedynym ratunkiem jest wyłączenie pierwszego odcinka po piętnastu minutach, ale jak na złość pierwsze odcinki zazwyczaj są całkiem ciekawe.

Interesuje mnie wszystko, co dzieje się dookoła. Ze względu na zdobywane wykształcenie mam nieco wypaczony pogląd na wiele spraw, mimo to chętnie dzielę się swoim zdaniem, szczególnie wtedy, kiedy sądzę że wniesie ono coś do dyskusji.

A poza tym?
W tym roku kończę studia i przechodzę obecnie fazę "nie mam pojęcia co będzie dalej, chyba się boję". Była ona poprzedzona nieco lepszym okresem pt. "nie mam pojęcia co będzie dalej, ale raczej będzie dobrze" i mam nadzieję, że wkrótce to wcześniejsze nastawienie wróci.

Ach, i mam psa. To istotny punkt mojej opowieści, przekonasz się o tym jeśli w przyszłości będziesz mnie tu odwiedzał.

O czym będę tu pisała? No więc dokładnie o tym, co opisałam powyżej. O wszystkim, co mnie interesuje. Będzie pewnie dużo o książkach, filmach i serialach, jeszcze więcej o muzyce filmowej na temat której uwielbiam dyskutować. Będzie w końcu o sprawach aktualnych.
Ach, no i będzie o tym, co się ze mną aktualnie dzieje. Sama jestem ciekawa tego, co przyjdzie mi tu opisać. Czy wyjdzie dramat, komedia czy horror.


Tak sobie myślę, że na końcu Ci się pochwalę. Miałam kilka blogów, ale jeden z którego naprawdę jestem zadowolona. To było dawno temu, bodajże w gimnazjum, kiedy miałam obsesję na punkcie piratów. Pisałam fanfiction dot. Piratów z Karaibów. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak można wyrobić sobie styl pisania za pomocą pisania opowiadań w internecie, zajrzyj, odsyłam Cię do rozdziału pierwszego:

czarna-flota.mylog.pl


Kończę, drogi czytelniku, żeby Cię nie zanudzić na początek. Wkrótce napiszę znów, mam nadzieję że wpadniesz przeczytać.

Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę miłego wieczoru!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz